Dieta dukana

4 grudnia 2014

Dieta dukana Dietę dukana stworzył doktor o tym samym nazwisku, zastępczo nazywana jest też dieta proteinową. Jest to dość dogodny sposób na odżywianie się, ponieważ możemy zjadać wiele posiłków z tym, że bazują one na nabiale. Dzięki stosowaniu tej diety możemy schudnąć piętnaście kilo w trzy miesiące. Dieta dukana jest dobrym rozwiązaniem dla osób chcących odchudzić się, jednak nie jest skierowana do wszystkich, mianowicie powinni unikać jej osoby chore na cukrzycę, nerki, wątrobę czy uczuleni na białka, ponieważ na nich bazuje dieta. Dieta należy do wiele etapowych i każdy etap trzeba przejść w odpowiedniej kolejności, aby zauważyć określony efekt. Pierwszy etap to faza ataku wówczas spożywamy przez pięć dni mięso, oraz nabiał naturalnie tylko chude pokarmy i o małej zawartości tłuszczu. Kolejnym etapem jest faza naprzemienna w niej dołączamy do diety warzywa w postaci ugotowanej lub surowej. Musimy pamiętać jednak o pewnej zależności na tym etapie, jemy pięć dni mięsa a przez kolejne mięsa z warzywami. Trzeci etap to utrwalanie w tym momencie diety dodajemy określone owoce, oraz nabiał naturalnie pełnoziarnisty. Ostateczny efekt uzyskujemy w piątej fazie zwanej stabilizacją. Cała dieta powinna dać zaskakujące efekty i co ważne nie prowadzić nas do efektu jo-jo.

» Kategoria: Suplementy » Tagi: , ,

Błonnik w odżywianiu

24 października 2014

Błonnik w odżywianiu Niewłaściwie prowadzona dieta może mieć poważne konsekwencje w przyszłości dla naszego zdrowia. Wiele przypadłości możemy uniknąć spożywając błonnik. Zapobiega on przede wszystkim zaparciom, na które cierpki około pięćdziesiąt procent kobiet i dwadzieścia procent mężczyzn. Musimy pamiętać, że nieleczone zaparcia procentują w poważne choroby, czyli zapalenie jelita owrzodzenia. Błonnik jest ważnym elementem w odżywianiu pomaga naszemu organizmowi oczyścić się z wszelkich toksyn, poprawiając przy tym perystaltykę jelit. Błonnika możemy szukać głownie w kaszach, produktach zbożowych oraz warzywach. Co ważne największej ilości tego składnika znajdują się w produktach nie przetworzonych, dlatego zaleca się jadanie surowych warzyw owoców. Jeśli nie chcemy spożywać błonnika, ponieważ proponowane produkty nam nie smakują to może przekona nas do niego fakt ze błonnik pomaga w zatrzymaniu szczupłej sylwetki. Po spożyciu go pęcznieje i hamuje uczucie głodu. Błonnik przyczynia się także do utrzymania prawidłowego poziomu cukru we krwi i w konsekwencji chroni nas przed miażdżycą. Błonnik odgrywa znaczącą role w odżywianiu się jednak nie do końca jest doceniany przez konsumentów. Watro jednak się z nim zaprzyjaźnić, aby wyeliminować ryzyko powstawania wielu schorzeń.

» Kategoria: Nawyki żywieniowe » Tagi: , ,

  • Kategorie

  • Strony

  • Wstęp

    Każdy chce się czuć dobrze i na długo pozostać aktywnym, często jednak jest to poprostu nie możliwe, przez całe życie dbamy i pracujemy sobie na to jak będzie wyglądało nasze zdrowie, jeśli jemy właściwie w zasadzie nie powinniśmy obawiać się chorób i złego samopoczucia. Co jednak kryje się pod tym pojęciem zdrowo? Wiele osób mylnie zakłada, że nasza dieta musi składać się tylko z owoców i warzyw, tym czasem powinniśmy jeść wszystko, ale w określonych proporcjach. Nasz organizm do właściwego funkcjonowania potrzebuje różnorodności, kiedy za bardzo przestawiamy się na dany produkt wówczas powstają niedobory pod względem innych składników mineralnych.

  • Wpisy

  • Architektura świata

    Nasze ciała zazwyczaj domaga się witamin i składników mineralnych, widać to po naszej skórze, zębach, paznokciach, jeśli pojawiają się niepokojące zmiany chorobowe jest to sygnał, że powinniśmy wzbogacić dietę o dodatkowe składniki mineralne. Jeśli sami nie potrafimy właściwie zbilansować sobie pokarmu powinniśmy udać się do specjalisty dietetyka, który ustali nasze BMI, oraz co powinniśmy jeść, aby czuć się zdrowo. O zdrowie trzeba dbać od najmłodszych lat, aby nie martwić się na zapas o choroby, tak naprawdę inwestujemy w swoje życie i stan zdrowia.