Podjadanie

8 grudnia 2014

Podjadanie Podjadanie jest bardzo trudnym problemem dla wielu ludzi. Najgorsze, że większość nie jest nawet świadoma tego, że podjada. Zazwyczaj, kiedy jemy między posiłkami uważamy, że tylko próbujemy dań i nie widzimy w tym nic złego. Tym czasem poprzez takie zachowanie gromadzą się w naszym organizmie duże pokłady tłuszczu. Aby wystrzec się podjadania powinniśmy przede wszystkim chować słodycze, aby nie znajdowały się w zasięgu naszej ręki. Dowiedziono naukowo, że częściej jemy, kiedy pokarm jest blisko. Kolejna zasada to, powinniśmy jadać na mniejszych talerzach dzięki takiemu psychologicznemu podejściu oszukujemy trochę nasz organizm i szybciej czujemy się najedzeni. Jeśli już meczy nas poczucie głodu wówczas powinniśmy sięgać po dobre przekąski, czyli lekkostrawne, należą do nich warzywa czy owoce. Dobrym rozwiązaniem jest też picie dużej ilości wody, płyn ten nie tylko wypełnia nasz żołądek, ale przede wszystkim daje nam poczucie sytości, dodatkowo nawadniamy gospodarkę wodną naszego organizmu. Podjadanie jest dość poważnym problemem, ponieważ dotyczy wielu ludzi bez względu na wiek. Podjadamy nie tylko, aby zagłuszyć głód, ale ponieważ mamy problemy prywatne, czy zawodowe. Jest to najgorsze rozwiązanie, ponieważ dokładamy sobie dodatkowo problem nadwagi na głowę.

» Kategoria: Składniki diety » Tagi: , ,

  • Kategorie

  • Strony

  • Wstęp

    Każdy chce się czuć dobrze i na długo pozostać aktywnym, często jednak jest to poprostu nie możliwe, przez całe życie dbamy i pracujemy sobie na to jak będzie wyglądało nasze zdrowie, jeśli jemy właściwie w zasadzie nie powinniśmy obawiać się chorób i złego samopoczucia. Co jednak kryje się pod tym pojęciem zdrowo? Wiele osób mylnie zakłada, że nasza dieta musi składać się tylko z owoców i warzyw, tym czasem powinniśmy jeść wszystko, ale w określonych proporcjach. Nasz organizm do właściwego funkcjonowania potrzebuje różnorodności, kiedy za bardzo przestawiamy się na dany produkt wówczas powstają niedobory pod względem innych składników mineralnych.

  • Wpisy

  • Architektura świata

    Nasze ciała zazwyczaj domaga się witamin i składników mineralnych, widać to po naszej skórze, zębach, paznokciach, jeśli pojawiają się niepokojące zmiany chorobowe jest to sygnał, że powinniśmy wzbogacić dietę o dodatkowe składniki mineralne. Jeśli sami nie potrafimy właściwie zbilansować sobie pokarmu powinniśmy udać się do specjalisty dietetyka, który ustali nasze BMI, oraz co powinniśmy jeść, aby czuć się zdrowo. O zdrowie trzeba dbać od najmłodszych lat, aby nie martwić się na zapas o choroby, tak naprawdę inwestujemy w swoje życie i stan zdrowia. http://planeta-a.pl/blog/14-zabawy-dla-dzieci-z-autyzmem