Jabłka w diecie

10 listopada 2014

Jabłka w diecie Ostatnimi czasy spożywamy większe ilości jabłek wynika to głównie z problemów polskich sadowników, dla nas to jednak wspaniałe rozwiązanie na dietę. Smak tych pysznych owoców zna każdy z dzieciństwa, spożywamy je na surowo lub w postaci przetworów takich jak dżemy, nalewki, soki, czy alkohole. Jabłka są bogatym źródłem witamin, najwięcej znajduje się ich pod samą skórką owocu, dlatego też dobrze zjadać je całe, drugim pozytywem jest zbawienne działanie na dziąsła. W jabłku znajdują się też duże pokłady cennego błonnika, który odpowiada za prawidłowa prace jelit i wypróżnianie się. Musimy jednak pamiętać, że najwięcej błonnika mają surowe owoce soki natomiast nie posiadają już go wcale. Jabłka powinny spożywać też osoby dbające o swoją skóre i paznokcie, ponieważ w owocach znajdują się substancje, które walczą z rodnikami, czyli starzeniem się naszej skóry. W jabłku możemy szukać też bogatego z źródła potasu, który odpowiada za dobrą prace mięśni oraz skurcze występujące w naszym organizmie. Dieta z wykorzystaniem jabłek jest bardzo prosta wystarczy tylko owoc jeść kilka razy dziennie, jest zdrowy a przy tym niskoenergetycznym, czyli nie zawiera dużej ilości cukrów. Jabłka można zabrać w zasadzie w wszędzie, jako przekąskę można je też długo przechować, co jest ich dodatkowym atutem.

» Kategoria: Składniki diety » Tagi: , ,

  • Kategorie

  • Strony

  • Wstęp

    Każdy chce się czuć dobrze i na długo pozostać aktywnym, często jednak jest to poprostu nie możliwe, przez całe życie dbamy i pracujemy sobie na to jak będzie wyglądało nasze zdrowie, jeśli jemy właściwie w zasadzie nie powinniśmy obawiać się chorób i złego samopoczucia. Co jednak kryje się pod tym pojęciem zdrowo? Wiele osób mylnie zakłada, że nasza dieta musi składać się tylko z owoców i warzyw, tym czasem powinniśmy jeść wszystko, ale w określonych proporcjach. Nasz organizm do właściwego funkcjonowania potrzebuje różnorodności, kiedy za bardzo przestawiamy się na dany produkt wówczas powstają niedobory pod względem innych składników mineralnych.

  • Wpisy

  • Architektura świata

    Nasze ciała zazwyczaj domaga się witamin i składników mineralnych, widać to po naszej skórze, zębach, paznokciach, jeśli pojawiają się niepokojące zmiany chorobowe jest to sygnał, że powinniśmy wzbogacić dietę o dodatkowe składniki mineralne. Jeśli sami nie potrafimy właściwie zbilansować sobie pokarmu powinniśmy udać się do specjalisty dietetyka, który ustali nasze BMI, oraz co powinniśmy jeść, aby czuć się zdrowo. O zdrowie trzeba dbać od najmłodszych lat, aby nie martwić się na zapas o choroby, tak naprawdę inwestujemy w swoje życie i stan zdrowia. pakiety produktów kosmetycznych dermatic ortodonta w lublinie effektiva metoder fr snarkning