Kiedy serwować posiłki?

15 listopada 2014

Kiedy serwować posiłki? W zdrowej diecie powinno pojawić się pięć podstawowych posiłków zaliczamy do nich śniadanie, drugie śniadanie, obiad i kolację. Naturalnie, jeśli odczuwamy głód możemy sięgnąć po drobne przekąski, ale najlepiej, kiedy są one zdrowe, polecane są przede wszystkim orzechy, warzywa, owoce czy czysta woda, która daje poczucie sytości i nawadnia nasz organizm. Pierwszy posiłek, czyli śniadanie dobrze jest zjeść przed wyjściem z domu, nie musi być kaloryczny, ale przede wszystkim ciepły, aby nas rozgrzał i obudził. Drugi posiłek możemy zjeść w odstępstwie około dwóch godzin od śniadania. Najczęściej wybieranym produktem na drugie śniadanie jest baton owoc lub kanapka, czyli coś delikatnego i łatwo strawnego. Kolejnym, posiłkiem, jaki powinniśmy spożyć w ciągu dnia jest obiad, w tym przypadku może a nawet powinien być sycący, ponieważ jest głównym posiłkiem w ciągu dnia. Jeśli decydujemy się na posiłek dwu daniowy wówczas pokarm powinien mieć postać małych porcji. Kolejnym posiłkiem jest podwieczorek, podobnie jak w przypadku drugiego śniadania powinien być lekki, podobnie postępujemy w przypadku kolacji. Ważne, aby spożyć ją około trzech godzin przed snem, ponieważ tylko wtedy organizm ma czas, aby spalić całość pokarmu.

Kiedy serwować posiłki?
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

» Kategoria: Składniki diety » Tagi: , , ,

  • Kategorie

  • Strony

  • Wstęp

    Każdy chce się czuć dobrze i na długo pozostać aktywnym, często jednak jest to poprostu nie możliwe, przez całe życie dbamy i pracujemy sobie na to jak będzie wyglądało nasze zdrowie, jeśli jemy właściwie w zasadzie nie powinniśmy obawiać się chorób i złego samopoczucia. Co jednak kryje się pod tym pojęciem zdrowo? Wiele osób mylnie zakłada, że nasza dieta musi składać się tylko z owoców i warzyw, tym czasem powinniśmy jeść wszystko, ale w określonych proporcjach. Nasz organizm do właściwego funkcjonowania potrzebuje różnorodności, kiedy za bardzo przestawiamy się na dany produkt wówczas powstają niedobory pod względem innych składników mineralnych.

  • Wpisy

  • Architektura świata

    Nasze ciała zazwyczaj domaga się witamin i składników mineralnych, widać to po naszej skórze, zębach, paznokciach, jeśli pojawiają się niepokojące zmiany chorobowe jest to sygnał, że powinniśmy wzbogacić dietę o dodatkowe składniki mineralne. Jeśli sami nie potrafimy właściwie zbilansować sobie pokarmu powinniśmy udać się do specjalisty dietetyka, który ustali nasze BMI, oraz co powinniśmy jeść, aby czuć się zdrowo. O zdrowie trzeba dbać od najmłodszych lat, aby nie martwić się na zapas o choroby, tak naprawdę inwestujemy w swoje życie i stan zdrowia.