Dieta dla przedszkolaka

3 grudnia 2014

Dieta dla przedszkolaka Małe dziecko wymaga zupełnie innej diety niż osoby dorosłe, jest to podyktowane przede wszystkim rozwojem organizmu oraz wzrostem. Tylko dobrze zbilansowana dieta może dać gwarancje, że dziecko będzie się dobrze rozwijało i będzie zdrowe. Maluch w wieku przedszkolnym bardzo dużo uprawia ruchu, co za tym idzie do budowy sytemu odpornościowego oraz silnych mięśni potrzebuje przede wszystkim witamin i składników mineralnych, głównym ich źródłem dla organizmu są warzywa, owoce, chude mięso oraz przetwory. W diecie pamiętamy, aby nie nadużywać porcji, ponieważ dziecko w szybkim czasie może mieć problemy ze spalaniem tłuszczu i będzie pulchniutkie. Warto trzymać się zasady, aby posiłki były o określonej porze, pilnujemy też, aby dziecko spożyło śniadanie, ponieważ to główny posiłek w ciągu dnia. Kolejnym aspektem są godziny posiłków, dziecko powinno jadać, co trzy cztery godziny, tak, aby na bieżąco było w stanie spalić kalorię z posiłków, najważniejszym aspektem diety dziecka powinna być różnorodność, serwujemy różne posiłki owoce, mięsa tak by dziecko wyrobiło siebie o nich smak i było dobrze odżywione. Musimy pamiętać, że nawyki żywieniowe kształtują się w małym organizmie już od najmłodszych lat, a błędem jest pozwalanie na monotonna dietę.

Dieta dla przedszkolaka
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

» Kategoria: Dieta » Tagi: , , ,

  • Kategorie

  • Strony

  • Wstęp

    Każdy chce się czuć dobrze i na długo pozostać aktywnym, często jednak jest to poprostu nie możliwe, przez całe życie dbamy i pracujemy sobie na to jak będzie wyglądało nasze zdrowie, jeśli jemy właściwie w zasadzie nie powinniśmy obawiać się chorób i złego samopoczucia. Co jednak kryje się pod tym pojęciem zdrowo? Wiele osób mylnie zakłada, że nasza dieta musi składać się tylko z owoców i warzyw, tym czasem powinniśmy jeść wszystko, ale w określonych proporcjach. Nasz organizm do właściwego funkcjonowania potrzebuje różnorodności, kiedy za bardzo przestawiamy się na dany produkt wówczas powstają niedobory pod względem innych składników mineralnych.

  • Wpisy

  • Architektura świata

    Nasze ciała zazwyczaj domaga się witamin i składników mineralnych, widać to po naszej skórze, zębach, paznokciach, jeśli pojawiają się niepokojące zmiany chorobowe jest to sygnał, że powinniśmy wzbogacić dietę o dodatkowe składniki mineralne. Jeśli sami nie potrafimy właściwie zbilansować sobie pokarmu powinniśmy udać się do specjalisty dietetyka, który ustali nasze BMI, oraz co powinniśmy jeść, aby czuć się zdrowo. O zdrowie trzeba dbać od najmłodszych lat, aby nie martwić się na zapas o choroby, tak naprawdę inwestujemy w swoje życie i stan zdrowia. http://sportmaniacs.pl